НАУКОВО - ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА





Scopus

Scopus — бібліографічна і реферативна база даних та інструмент для відстеження цитованості статей, опублікованих у наукових виданнях. Scopus вважають найбільшою базою даних наукової літератури, що рецензується. Бібліометричні дані зі Scopus використовують для складання рейтингів університетів.

 

 

    Оформлення індивідуального доступу до SCOPUS

 https://www.elsevier.com/hubs/ukraine-academic-support?dgcid=RN_AG_Program_400002890&utm_campaign=RN_AG_Program_400002890&utm_medium=email&utm_dgroup=ML_ALL_EG_20220801_DL_100002791&utm_acid=108725261&utm_source=AC&utm_in=DM281740  

 

 

  Центр підтримки

 

 

Основні наукометричні показники

Індекс цитування — прийнятий у науковому світі показник «значущості» праць вченого і являє собою число посилань на публікації вченого у реферованих наукових періодичних виданнях. SCI є одним з найпоширеніших науко метричних показників. Наявність у науково-освітніх організаціях вчених, які мають високий індекс цитування, говорить про високу ефективність та результативності діяльності вузу в цілому.

Індекс Хірша (h-index) — показник, запропонований в 2005 р. американськими фізиком Хорхе Хиршем з університету Сан-Дієго, Каліфорнія. Критерій заснований на кількості публікацій вченого і кількості цитувань цих публікацій, і розраховується за спеціальною формулою.

Імпакт-фактор (ІФ або IF) — формальний чисельний показник інформаційної значимості наукового журналу. Показник розраховується як кількість посилань у конкретному році на опубліковані в журналі статті за попередні 2-3 роки. Вважається, що чим вище значення імпакт-фактору, тим вищі наукова цінність та авторитетність журналу.

 У ціль створення SCOPUS було закладено задоволення інформаційного запиту усіх учасників науково-публікаційного процесу.

  Науковцям

  До вчених пред’являють все більше вимог підвищувати власну продуктивність та збільшувати кількість дослідницьких результатів. Scopus підтримує науковців та створюю інструменти, що допомагають легше реалізовувати ці задачі.

 1. Зрозумілий пошук тем та робіт під час огляду бібліографії.

 2. Аналіз журналів та інших авторів, щоб розуміти, де публікуватися або з ким.

 3. Моніторинг конкурсів та грантів.

 4. Дослідження цитування власних робіт або інших статей та вчених.

 5. Пошук співробітників.

 

 ​Викладачам та студентам

   Викладачам доступ до Scopus допомагає формувати цікаві лекції, спираючись на літературу світового значення, інноваційні рішення у сфері. Вони можуть використовувати зображення, інфографіки, схеми для доповнення своїх матеріалів та зацікавлення молоді. Студентам також необхідна можливість готуватися до пар, покращувати свої показники завдяки якісній підготовці та виконанню завдань.

  Якщо викладачі у своїй роботі будуть спиратися на передові тенденції, цього вони навчатимуть і молодь, надаючи приклад міжнародного досвіду та знань. У подальшому практика роботи з науковими матеріалами сформує у студентів вміння працювати з такими текстами, шукати для своєї дисертації літературу, інформацію, вдосконалюючи власні розробки, дивитися у сторону світового розвитку.

 

 Докладна інструкція для вченого 

 

 Інструкція для користувачів SCOPUS 

 

Як користуватися пошуковою системою SCOPUS. Секретні функції бази даних


Новини


26 лют. 2025
«Крим – це Україна. Україна єдина»
Віртуальна книжкова виставка до Дня спротиву окупації Автономної Республіки Крим та м. Севастополь

23 лют. 2025
Першина Заїра Валентинівна
до 100-річчя з Дня народження

14 лют. 2025
14 лютого - Міжнародний День дарування книг
Акція "Подаруй бібліотеці книгу!"

Всі новини